ناجی

نوشته هایی از جنس یکرنگی

ناجی

نوشته هایی از جنس یکرنگی

ناجی

هوالستار

چون به دریا می توان راه یافت
سوی یک شبنم چرا باید شتافت
عطار

پیوندهای روزانه

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

این پتو جهت موارد اضطرای ساخته شده و دو منظوره می باشد بدین معنی که شخص را در برابر سرما و گرما حفظ می نماید . اندازه آن در حالت جمع شده به اندازه کف دست می باشد و در ابعاد باز شده 215×150 و 210×160 سانتیمتر است . جنس آن کامپوزیت و کوالیت است . کامپوزیت طبق تعریف انجمن متالوژی آمریکا به ترکیب ماکروسکوپی دو یا چند ماده مجزا که سطح مشخصی بین آنها وجود داشته باشد گفته می شود .

پتوی نجات

جزییات:

  • مجتبی ابراهیم نژاد

اولین اقدامات اشخاصی که دچار تصادفات می شوند:
 DRCAB اولین اقدامات درمانی و مراقبتی می باشند که هر شخصی که با تصادفات رو به رو می شود باید آنها را در نظر داشته باشد .
افراد با تجربه در زمینه کمکهای اولیه ، پرسنل اورژانس،امدادگران هلال احمر،آتش نشانان پرستاران و متخصصین پزشکی – همه از این عبارت DRCAB با خبر و مطلع هستند .

در ادامه مطلب متن کامل مقاله را بخوانید

  • مجتبی ابراهیم نژاد

مهم نیست چه کسی مقصر است

باور کنید مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است

در پایان زندگی خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم


لِکَیلاَ تَاسَوا عَلَی مَا فَاتَکُم

 تا بر آن چه از دست شما رفته اندوهگین نشوید

 (الحدید/۲۳)

  • مجتبی ابراهیم نژاد

شخصی را تصور کنید که یکی از عزیزانش در مقابل وی دچار عارضه ای میشود و او نمیتواند کاری برایش انجام دهد و بناچار باید منتظر نیروهای امدادی بماند تا نجاتش بدهند ، اما رسیدن نیروهای امدادی چقدر طول میکشد؟ آیا آن بیمار میتواند طاقت بیاورد؟ اگر این شخص در گذشته آموزشهای اولیه امداد را میدید چقدر میتوانست تاثیر گذار باشد؟ تا حالا این اتفاق برای شما افتاده؟ آیا شده در مقابل شما کسی دچار عارضه ای شود و شما نتوانید کاری برایش انجام دهید؟ چقدر ناراحت شدید؟
در زندگی اجتماعی ما انسانها از این دست اتفاقات بسیارند و با خودمون میگیم ایکاش منم میتونستم کاری کنم اما حیف که بلد نیستم. و این در حالیست که براحتی میتوانیم آموزشهای لازم را رایگان فرا بگیریم. اگر خدای نکرده یکی از عزیزان شما عارضه ای برایش اتفاق بیفتد و شما نتوانید به او کمک کنید در حالیکه بارها نام هلال احمر و امدادگری را شنیده اید و یا حتی نیت آنرا داشته اید که در این کلاسها شرکت کنید ولی هر بار سهل انگاری کرده اید چه حالی به شما دست میدهد؟ آیا میتوانید خودتان را ببخشید؟ آیا انسان همیشه فرصت جبران دارد؟ بهتر نیست که هر چه زودتر برای شرکت در کلاسهای آموزش کمکهای اولیه ثبت نام کنید تا لحظات طلایی و خوش با هم بودن را فقط به جهت سهل انگاری از دست ندهید؟ به نظر شما برای کمک کردن به یک انسان و یا یک عزیزی که دوستش دارید.

آیا فردا دیر نیست؟؟؟!!!

  • مجتبی ابراهیم نژاد


وعده ما پنجشنبه 5 تیرماه 93 میدان انقلاب تهران ساعت 18

تشکیل زنجیره انسانی مبارزه با مواد مخدر

  • مجتبی ابراهیم نژاد

من باشم ، تو باشی و صحن انقلابت … دنیا را می خواهم چه کار؟!



السلام علیک یا شمس الشموس

یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام


  • مجتبی ابراهیم نژاد