ناجی

نوشته هایی از جنس یکرنگی

ناجی

نوشته هایی از جنس یکرنگی

ناجی

هوالستار

چون به دریا می توان راه یافت
سوی یک شبنم چرا باید شتافت
عطار

پیوندهای روزانه

اتوبان تهران ـ قم پرحادثه‌ترین جاده کشور

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ب.ظ

حسین درخشان به ارائه آماری از عملکرد سازمان امداد و نجات هلال احمر در طرح تابستانه سال ۹۳ پرداخت.
درخشان افزود: اتوبان تهران ـ‌ قم با ۶۸ مورد عملیات جاده‌ای همچنان پرحادثه‌ترین جاده کشور است و بعد از اتوبان تهران ـ‌ قم، جاده ارومیه ـ خوی با ۵۹ مورد و کرج ـ قزوین با ۵۸ مورد حادثه‌سازترین جاده کشور به شمار می‌روند.

رشد۲٫۶ درصدی عملیات های جاده ای

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۵ مهر که طرح تابستانه اجرا شده است ۱۲ هزار و ۹۱۲ مورد عملیات و خدمات امداد و نجات به مردم ارائه شده است افزود: کل عملیات‌های هوایی... این سازمان ۶۶۵ مورد بوده که در جریان برخی از عملیات‌ها اقلام و تجهیزات امدادی توسط آنها جابه‌جا شده و در اختیار حادثه‌دیدگان قرار داده شده است.

درخشان با اشاره به نجات ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر از مرگ حتمی گفت: به بیش از ۲۶ هزار مصدوم و ۱۵۵ هزار حادثه‌دیده امدادرسانی شده است که در این میان ۸ هزار و ۲۸۰ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل و ۲۸ هزار نفر آنها به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد کل عملیات‌های جاده‌ای کشور در سال جاری را ۶ هزار و ۷۳۳ مورد بوده تصریح کرد: این مقدار در مقایسه با سال قبل ۲٫۶ درصد رشد داشته است.

به گفته وی، بیشترین عملیات‌های جاده‌ای به ترتیب در استان‌های اصفهان با ۸۳۴ مورد، مازندران با ۶۰۵ مورد و خراسان رضوی با ۳۸۴ مورد به انجام رسیده است.

سیف افزود: اتوبان تهران ـ‌ قم با ۶۸ مورد عملیات جاده‌ای همچنان پرحادثه‌ترین جاده کشور است و بعد از اتوبان تهران ـ‌ قم، جاده ارومیه ـ خوی با ۵۹ مورد و کرج ـ قزوین با ۵۸ مورد حادثه‌سازترین جاده کشور به شمار می‌روند.

سیف همچنین از انجام ۳۳۹ مورد عملیات در کوهستان‌های کشور خبر داد و گفت: کوهستان‌های تهران با ۶۴ مورد، مازندران با ۴۱ مورد و گلستان با ۳۰ مورد بیشترین عملیات‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته درخشان، ارتفاعات دربند تهران با ۳۴ مورد عملیات همچنان رکورددار عملیات امدادی در کشور محسوب می‌شود.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر تعداد کل عملیات‌های دریایی و ساحلی کشور در سال جاری را ۳۶۱ مورد عنوان کرد و گفت: استان مازندران با ۱۷۰ مورد عملیات بیشترین عملیات‌ها را به خود اختصاص داده است و ساحل بابلسر با ۶۸ مورد عملیات حادثه‌سازترین ساحل کشور به شمار می‌رود.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۷/۰۶
  • ۹۰۰ نمایش
  • مجتبی ابراهیم نژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی